AutoBOAT AutoBOAT AutoBOAT AutoBOAT AutoBOAT AutoBOAT AutoBOAT AutoBOAT

Vážení zákazníci, od 19.3. sme spustili online predaj vozidiel. Naše salóny sú zatvorené, servis je otvorený 7:00 - 16:00.
Viac info TU.

Predaj a servis vozidiel počas karantény


Vážení zákazníci,

od 19.3.2020 sme spustili online predaj vozidiel, v súlade so všetkými aktuálne zavedenými opatreniami kvôli koronavírusu. Nové vozidlo vám vieme aj odovzdať (bez absolvovania predvádzacej jazdy a bez vysvetľovania ovládacích prvkov vo vozidle), pričom nedôjde k fyzickému kontaktu s naším pracovníkom predaja, vozidlo bude dezinfikované a budú dodržané všetky hygienické požiadavky a vládne nariadenia. Náš autosalón ostáva naďalej zatvorený.

V prípade záujmu o vozidlo nám prosím pošlite mail alebo využite online formulár so žiadosťou o ponuku. Testovacie jazdy aktuálne nie sú možné.

Vzhľadom na pozastavenie výroby vozidiel ŠKODA a Volkswagen nevieme aktuálne určiť dodaciu dobu vozidla, ktoré si sami nakonfigurujete. Využite našu ponuku skladových a predvádzacích vozidiel, ktorú nájdete na našom webe.


Náš servis je na základe výnimky otvorený v čase 7:00 - 16:00. Objednaných zákazníkov servisu vybavíme v čase, ktorý majú rezervovaný. Vaše vozidlo vám odovzdáme opravené a dezinfikované.


Viac o dezinfekcii vozidiel


Ďakujeme, že do našich priestorov v záujme ochrany vášho zdravia a zdravia našich zamestnancov vstupujete s ochranným rúškom.


Vaše otázky a žiadosti smerujte prosím na mailové adresy

SERVIS: servis@boat.sk
PREDAJ ŠKODA: skoda-predaj@boat.sk, rastislav.soltys@boat.sk
PREDAJ VOLKSWAGEN: vw-predaj@boat.sk
PREDAJ VOLKSWAGEN úžitkové vozidlá: filakovsky@boat.sk, haramia@boat.sk
PREDAJ JAZDENÉ VOZIDLÁ: rastislav.soltys@boat.sk
prípadne cez Facebook alebo Instagram spoločnosti BOAT a.s.

Ďalšie informácie budeme priebežne zverejňovať na našej webovej stránke, a tiež na Facebooku a Instagrame.

S úctou a želaním pevného zdravia kolektív spoločnosti BOAT.


--------------------------------------------------------------------

NAJČASTEJŠIE OTÁZKY K PREDAJU VOZIDIEL

Môžem v týchto dňoch absolvovať predvádzaciu jazdu?
Nie. Predvádzacie jazdy aktuálne nie sú možné.

Môžem si vyzdvihnúť vozidlo, ktoré som mal v tomto období prevziať?
Vozidlo vám môžeme odovzdať, avšak s minimálnym vzájomným kontaktom a bez vysvetľovania ovládacích prvkov vo vozidle. Kontaktujte (telefonicky alebo mailom) svojho predajcu, aby sme vám potvrdili, či už je vaše vozidlo pripravené na odovzdanie.

Môžem si kúpiť vozidlo, ktoré máte v ponuke na webovej stránke, aj keď je prevádzka zatvorená?
Nech sa páči - pošlite nám vyplnený formulár "Zvažujem kúpu Toyoty" so špecifikáciou vozidla a my sa vám ozveme.

Dá sa vozidlo registrovať?
Podľa dostupných informácii sú klientske centrá stále otvorené, aj keď v režime skrátených úradných hodín. Odporúčame maximálne využiť aj elektronickú registráciu vozidla (aj s úsporou poplatku za prihlásenie).



NAJČASTEJŠIE OTÁZKY K SERVISU VOZIDIEL

Mám v tomto období absolvovať pravidelnú prehliadku, ale rád by som dodržal nariadenia o ochrane proti koronavírusu a nenavštevoval zbytočne žiadne zariadenia. Je nevyhnutné prísť na pravidelný servis, ak chcem, aby mi neprepadla záruka?
Pri intervale servisnej údržby je určitá (rádove niekoľkotýždňová) tolerancia. Navyše chápeme zložitosť situácie, takže nemusíte mať obavy, že vaša záruka prepadne. Za normálnych okolností sa prípadná strata záruky či neuznanie požiadavky na záručnú opravu posudzujú v okamihu, keď dôjde k závade.

Musím absolvovať spoločnú jazdu so servisným poradcom, aby som mu vysvetlil závadu na vozidle alebo aby mi predviedol výsledok opravy?
Nie. Spoločné jazdy nie sú doporučené. Odovzdanie či prevzatie vozidla prebehne bez nej, v režime minimálneho vzájomného kontaktu.